Kniha návštěv

Re: Re: konec hry

Střelec | 11.07.2011

Dík nevěděl jsem co je lepši

Re: konec hry

killer | 11.07.2011

to zalezi na kazdem ja osobne bych zustal

potřebuji pomoct

Střelec | 10.07.2011

nevite kde je skladiště monolitu

detektor a upiri

StalKer | 04.07.2011

zeptam se na dve amaterske otazky. kde mužu sehnat detektor veles
a jestli se poblíž Skadovsku potulují upíři (jsem stalker začátečník)

Re: detektor a upiri

Skeleton | 05.07.2011

hele to je věc náhody s těma mutantama třeba se mi asi 2x jak jsem se vrátil z těch 2 oblastí jakmile se mi načetla mapa tak vyběhli asi 4 čoklové 1 upír a kontrolor a za nima asi milion stalkerů a všichni se rozutekli tam kam patřili. připadal sem si jako kdyby se tam děly nějaký orgie:)
poblíž sladovska se pohybuje pár psů prasat. když se vydáš na vypálenou vesnici tak na pravo od ní je doupě kontrolora a u kempu nebo co to je tam jak bude lov na chyméru tak tam bejvá 1 upír.
a s tim detektorem . ten detektor najdeš u kopači v žlutým bagru dá se najít dřív už v zatonu ale už si to nepamatuju xD

Re: Re: detektor a upiri

StalKer | 05.07.2011

Diky za radu dneska jsem odprasknul dva upiry naraz takze uz vim co muzu cekat

Dodatky

Shade | 15.06.2011

Jupiter mise 19-šeňka kterého pro vás poslal nitrák se vydal místo za vámi vykrást skrýše, ale zabila ho anomálie v bodě 40 u jedné ze skrýší(se vzkazem pro Ghosta tuším), u jeho těla najdete i paměťový modul.

Jupiter mise 26 Pripyať-Pokud jste postupovali podle návodu a zachránili Chodce z monolitu, tak ho můžete přesvědčit aby s vámi šel do prypiaťi s vámi a on tak mohl zjistit co se s ním stalo... Další člen party se bude rozhodně hodit. Navíc získáte ocenění "Leader"-vaše skupina pak má větší šanci na přežití cesty do Pripyaťi

Základna Monolithu

monolit | 11.06.2011

nevíte kde má Monolith základnu v CoP? (nemyslím misi síla Monolitu) poraďte, dík

Re: Základna Monolithu

Skeleton | 12.06.2011